Va punem la dispozitie urmatoarele metode de plata:

(serviciul este in curs de implementare )

Plata în sistem ramburs
Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Transfer bancar (ordin de plata)
Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.

Puteti plati prin ordin de plata (OP) in baza facturii proforme emise automat odata cu selectarea acestei modalitati de plata. Plata se va face in contul mentionat . Pentru a demonstra efectuarea platii, scanati Ordinul de plata si trimiteti-l pe adresa noastra de e-mail.Livrarea produselor se face dupa intrarea banilor in cont.

Plata online prin card bancar

Nu solicităm datele personale (numărul de card, data expirării cardului, codul PIN,etc);

Produsele achizitionate pot fi achitate cu cardul de credit/debit prin intermediul serviciului de plata online NETOPIA mobilPay.

Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard se utilizeaza sistemul 3-D Secure . Acesta stocheaza datele dvs. direct in serverele Visa si MasterCard si reprezinta un sistem de autentificare a identitatii posesorului de card in mediul virtual.

Sfaturi pentru utilizarea sigură a cardului bancar:

Pentru asigurarea securităţii tranzacţiilor, te sfătuim să-ți înrolezi cardul în serviciul 3D Secure. Aceasta înrolare va oferi o siguranţă sporită;

Păstrează cu grijă cardul şi nu dezvălui informaţiile specifice de identificare (număr card, data expirării, nume, etc) altor persoane, chiar dacă acestea sunt sau se prezintă drept angajaţi ai Băncii;

NU răspunde niciodată mesajelor primite via SMS / e-mail prin care ţi se solicită date personale (numărul de card, data expirării cardului, codul PIN);

NU împrumuta cardul altor persoane;

Anunţă imediat furtul sau pierderea cardului la numărul prezent pe spatele cardului si pentru orice suspiciune pe care o ai

Banca va proceda la blocarea accesului cardului la cont imediat după primirea telefonului de anunţ al pierderii/furtului cardului/tranzacţiilor suspecte;